Na OnlineFakturowanie.pl znajdziesz również szybkie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

1. Jak mogę przedłużyć subskrypcję OnlineFakturowanie.pl?

Abonament można odnowić poprzez płatność kartą w sekcji Moje konto - Przedłuż pakiet. Tutaj wybierzesz taryfę Mini lub Premium, a następnie zostaniesz przekierowany do bramki płatności online.

Predluz pakiet Premium lub Mini

2. Zapłaciłem/prezapłaciłam subskrypcję, a taryfa nie jest aktywna.

Pierwszym krokiem jest sprawdzenie, czy płatność została rzeczywiście dokonana. Jeśli tak, najszybszym sposobem jest napisanie na [email protected]. Płatność zostanie ręcznie zlokalizowana, połączona z profilem klienta, a konto stanie się natychmiast aktywne.

3. Potrzebuję wprowadzić moje dane do faktury za subskrypcję.

Jeśli potrzebujesz faktury z własnymi danymi do fakturacji, proszę przesłać nam swoje dane na adres e-mailowy [email protected]., a my dostosujemy fakturę według Twoich życzeń.

4. Potrzebuję wystawić fakturę z własnymi stawkami VAT. Jak to zrobić?

Wystarczy wybrać Posiadaç stawkę z oferty i podać wysokość VAT zgodnie z własnymi wymaganiami.

Wlastna vat

5. Czy dane przechowywane w formularzu są udostępniane osobom trzecim?

Informacje wprowadzane do formularza podczas tworzenia faktury nie są nigdzie przechowywane i nie udostępniamy nikomu informacji o korzystaniu z usługi OnlineFakturowanie.pl.

6. Czy istnieje ryzyko niewłaściwego wykorzystania danych z utworzonej przeze mnie faktury?

Nie ma możliwości niewłaściwego wykorzystania danych osobowych lub firmowych, w tym jakichkolwiek innych informacji z faktury. Połączenie między Twoim komputerem a OnlineFakturowanie.pl jest zabezpieczone za pomocą szyfrowanego protokołu HTTPS, a dane wprowadzane do formularza podczas tworzenia faktury nie są nigdzie przechowywane po naszej stronie.

7. Co to jest IBAN i SWIFT i do czego służą?

IBAN (International Bank Account Number) to międzynarodowy numer rachunku bankowego. Kod SWIFT (czasami określany również jako BIC) jednoznacznie identyfikuje bank w międzynarodowych transakcjach płatniczych. Oba te kody są używane głównie do płatności do i z zagranicy.

8. Chciałbym fakturę w innym języku lub innej walucie. Czy to jest możliwe?

Język i walutę faktury możesz wybrać z szerokiej oferty w sekcji Ustawienia podczas wystawiania nowej faktury.

Inny jezyk lub waluta

9. Zapomniałem hasła, jak mam postępować?

Możesz poprosić o odzyskanie zapomnianego hasła na stronie Odzyskiwanie zapomnianego hasła. Tutaj wystarczy podać adres e-mail konta w formularzu, a my natychmiast prześlemy instrukcje.

10. Dlaczego na mojej fakturze widnieje informacja o płatniku VAT, chociaż nim nie jestem?

Informacja o płatniku VAT pojawia się, jeżeli jako rodzaj faktury wybrano fakturę z VAT. Upewnij się, czy jako rodzaj faktury wybrano fakturę bez VAT.

fakturę bez VAT.