Drugią opcją taryfową dla użytkowników OnlineFakturowanie jest taryfa MINI. Jest ona przeznaczona wyłącznie do wystawiania faktur i ich natychmiastowego pobierania.


Funkcje taryfy MINI

Taryfa MINI oferuje możliwość korzystania z dwóch funkcji:

  1. Wystawianie faktur:
    Wystawienie faktury online w kilka sekund jest bardzo efektywne. Narzędzie nie tylko automatycznie numeruje wystawiane faktury zgodnie z wybraną serią numeracji, ale także jest połączone z wieloma źródłami i rejestrami, co przyspiesza automatyczne ładowanie danych fakturowych (przy wprowadzaniu numeru identyfikacyjnego).
  2. Pobieranie faktur i wysyłanie faktur e-mailem
    Każdą wystawioną fakturę użytkownik ma możliwość pobrania na komputer lub wysłania bezpośrednio pocztą elektroniczną podczas jej wystawiania. Jako nadawca podany jest adres e-mail zarejestrowany w profilu użytkownika, a treść e-maila można dostosować w sekcji Szablony e-maili.

MINI PL

💡 Sekcja Wystawione faktury jest dostępna wyłącznie dla użytkowników taryfy Premium. Z taryfą Mini możliwe jest jednak pobranie faktury na komputer lub wysłanie jej e-mailem natychmiast po wystawieniu. Po tym nie jest to już możliwe.

MINI PL 1

Aktualizacja z taryfy MINI na taryfę PREMIUM

Dla tych, którzy już korzystają z taryfy MINI, możliwe jest przejście na taryfę PREMIUM po korzystniejszej cenie, uzależnionej od pozostałego czasu trwania subskrypcji taryfy MINI. Więcej informacji na temat przejścia z taryfy Mini na taryfę Premium można znaleźć w tym artykule.