Taryfa MINI umożliwia jedynie wystawianie i wysyłanie faktur pocztą elektroniczną. Łatwo można z niej przejść na taryfę PREMIUM, która pozwala również na zapisywanie faktur i ich edycję.

Jeśli masz już wykupioną taryfę MINI, taryfa PREMIUM jest oferowana w lepszej cenie w zależności od tego, jak długo masz wykupioną taryfę MINI.

 

Aby dokonać upgrade'u na Premium, należy zrobić następujące kroki:

1. Po zalogowaniu się do OnlineFakturowanie.pl należy wybrać opcję Upgrade to PREMIUM lub przejść do sekcji przedłużenie subskrypcji przez Moje Konto.

W Zarządzaniu kontem możesz bardzo szybko zaktualizować swój plan za pomocą kilku kliknięć.

2. Następnie wybierz taryfę PREMIUM i dokonaj płatności kartą płatniczą.

Taryfa PREMIUM oferuje wiele przydatnych funkcji, a jej cena jest bardzo niska w porównaniu do innych narzędzi rozliczeniowych.