PREMIUM to taryfa z najbogatszą ilością funkcji w OnlineFakturowanie.
Funkcje taryfy PREMIUM
Do klasycznych opcji wystawiania faktur i wysyłania ich pocztą elektroniczną dodano następujące opcje:
- Zapisywanie wystawionych faktur
Dużą zaletą taryfy PREMIUM jest możliwość dowolnego pobierania wystawionych faktur do własnego komputera. W przypadku taryfy MINI, opcja ta jest ograniczona i fakturę można pobrać zaraz po jej wystawieniu, ale później (np. dla potrzeb deklaracji podatkowych) nie jest to już możliwe. Przy pobieraniu użytkownik może również skorzystać z taryfy PREMIUM, aby zapisać wszystkie lub wybrane faktury łącznie do komputera.
- Modyfikacja wystawionych faktur
Ze względu na to, że może się zdarzyć, że użytkownik pomyli się w kwocie lub uzgodni z klientem inne warunki, z taryfą PREMIUM nie musi ponownie wystawiać faktury (tym samym eliminuje konieczność zajmowania się zmianą danych, dublowaniem dokumentów itp.) W takich przypadkach klient ma możliwość bezpośredniej modyfikacji faktury.
- Wyświetlanie statusu faktury
W sekcji Wystawione faktury użytkownik PREMIUM może wyświetlić wystawione faktury według wybranych kryteriów (data wystawienia, nabywca, data czynności podlegającej opodatkowaniu itp.) oraz oznaczyć ich stan(zapłacone, wysłane, zaległe)
- Wyszukiwanie faktur
Faktury mogą być łatwo wyszukiwane według słów kluczowych lub mogą być również wyświetlane tylko (nie)zapłacone faktury.
- Kopiowanie faktur
W przypadku regularnego wystawiania faktur z tymi samymi danymi, użytkownik ma możliwość ich kopiowania. W sekcji Wystawione faktury, jednym kliknięciem można zduplikować fakturę.
- Działania zbiorowe
Faktury można pobierać grupowo, oznaczać ich status lub usuwać.