Aplikacje przedstawione w tym artykule pomagają właścicielom firm efektywniej zarządzać swoim czasem przy jednoczesnym utrzymaniu porządku w obowiązkach służbowych. Dzięki tym aplikacjom będziesz mieć znacznie lepszy przegląd statusu wszystkich projektów i ułatwisz komunikację między członkami zespołu.

Todoist to aplikacja, która pozwala planować dni i tygodnie z wyprzedzeniem. Narzędzie to umożliwia łatwe dodawanie zadań i ciągłe ich sprawdzanie. Podstawowa wersja tej aplikacji jest bezpłatna i obejmuje 300 aktywnych zadań na projekt oraz 20 aktywnych sekcji na projekt. Do aplikacji można zaprosić dodatkowych pracowników, przy czym w podstawowej wersji może to być maksymalnie pięciu współpracowników w projekcie. Todoist można zintegrować z różnymi innymi narzędziami i aplikacjami, w tym z Kalendarzem Google lub Dropbox.

Trello o doskonałe narzędzie do zarządzania projektami i współpracy zespołowej. Po zalogowaniu się do aplikacji zawsze zobaczysz duży pulpit nawigacyjny pełen notatek, dokumentów i innych załączników, które można natychmiast dodawać do współpracowników. Możesz natychmiast zobaczyć, które projekty zostały ukończone, a które są nadal w toku. Poszczególne zadania są przejrzyście posortowane w kolumnach i można je łatwo przenosić. Do zadań można przypisywać terminy, a w przypadku zbliżającego się terminu pojawia się jeszcze więcej powiadomień. Aplikacja jest bardzo przejrzysta i łatwa w użyciu. Trello jest najczęściej używany na komputerze, ale jest również dostępny jako aplikacja mobilna. Z aplikacji można korzystać za darmo, ale dostępnych jest tylko 10 tablic, a załączniki mogą mieć rozmiar do 10 MB. Następnie dostępne są dwie inne płatne wersje, które zawierają funkcje premium, takie jak nieograniczona liczba tablic ogłoszeń lub zwiększona pojemność załączników.

Prawdopodobnie słyszałeś o tej aplikacji, jest to tak zwany "czat", który służy całej firmie i może w pewnym stopniu zastąpić korespondencję e-mail. Slack pozwala firmom stworzyć prywatny, dedykowany obszar roboczy z własnym adresem URL. Kanały publiczne są dostępne dla wszystkich dodanych członków, dzięki czemu można natychmiast komunikować się i szybciej rozwiązywać wszelkie problemy. W aplikacji tej można jednak również tworzyć kanały prywatne między dwoma pracownikami lub między jednym działem. Materiały robocze, zdjęcia i różne inne dokumenty mogą być udostępniane za pośrednictwem Slacka. Podobnie jak w przypadku poprzednich aplikacji, dostępna jest wersja darmowa, a następnie płatne wersje premium, które oferują na przykład więcej miejsca na dane, rozszerzone funkcje wyszukiwania lub połączenia głosowe i wideo dla maksymalnie 15 uczestników z interaktywnym udostępnianiem ekranu.

Asana to świetna pomoc w pracy zespołowej, ponieważ pomaga efektywnie współpracować nad projektami. Aplikacja ta jest używana przez firmy każdej wielkości i osoby prywatne, ponieważ pomaga organizować wszystkie zadania robocze i wyświetlać je w przejrzysty sposób według kategorii i terminów. Możesz także przesyłać różne załączniki do aplikacji i komunikować się z innymi współpracownikami za pomocą komentarzy. Możesz także otrzymywać powiadomienia o aktualizacjach poszczególnych projektów i zmianach w zadaniach. Asana może być używana zarówno na komputerze, jak i w aplikacji mobilnej.

Evernote to aplikacja, która, jak sama nazwa wskazuje, służy do zapisywania notatek, które można synchronizować na wszystkich urządzeniach elektronicznych. Możesz zapisywać ważne zadania w pracy, plany strategiczne lub używać aplikacji jako pamiętnika. Jest to potężne narzędzie organizacyjne, które może pomóc w każdym projekcie w pracy. Zaletą jest to, że już zapisane notatki można następnie przeszukiwać za pomocą słów kluczowych w tekstach, obrazach, a nawet odręcznych notatkach. Aplikacja pozwala użytkownikom udostępniać swoje notatki innym, dzięki czemu jest doskonałym narzędziem do współpracy zespołowej. Użytkownicy mogą udostępniać innym pojedyncze notatki lub całe notatniki. Jest to bardzo korzystna i przydatna aplikacja zarówno dla firm, jak i osób prywatnych.

OnlineFakturowanie.pl to bardzo korzystne narzędzie dla przedsiębiorców, które zapewnia szybkie i bezpieczne fakturowanie. Po wypełnieniu faktury, dokument jest natychmiast gotowy do pobrania w formacie Adobe PDF. Do wyboru są wszystkie rodzaje dokumentów, takie jak faktura z VAT, faktura bez VAT, faktura zaliczkowa, faktura proforma, dokument korygujący podatek czy faktura do odwrotnego obciążenia. Oczywiście można również wybrać walutę i język faktury oraz utworzyć kod QR.