O zbliżającym się końcu subskrypcji zawsze powiadomimy użytkownika za pomocą poczty elektronicznej.

Przedłużenie jest możliwe bezpośrednio w mailu automatycznym

Pierwsze zawiadomienie jest zazwyczaj wysyłane tydzień przed wygaśnięciem taryfy na adres mailowy powiązany z kontem OnlineFakturowanie.pl

Następnie można przedłużyć subskrypcję bezpośrednio w mailu, klikając na link "zapłać kartą".

Spowoduje to automatyczne wznowienie tej samej taryfy, którą użytkownik miał w poprzednim roku.

Inną opcją jest skorzystanie z przycisku "Przedłuż" w mailu, który przekieruje użytkownika na stronę OnlineFakturowanie.pl z przeglądem oferowanych taryf MINI i PREMIUM oraz z możliwością wyboru.

 

Przedłużenie bezpośrednio na stronie internetowej konta OnlineFakturowanie.pl

Jeśli Twój abonament niedługo wygaśnie, możesz go przedłużyć bezpośrednio w swoim profilu użytkownika na OnlineFakturowanie.pl w sekcji zamówienie subskrypcji.

Dostępne są dwie taryfy - MINI i PREMIUM. Pośród metod płatności dostępna jest płatność kartą.

Przedłużenie taryfy stosowanej przez OnlineFakturowanie.pl jest możliwe bezpośrednio na koncie na stronie internetowej.

Taryfa wygasła i fakturowanie nie jest możliwe

W przypadku, gdy dotychczasowa taryfa już wygasła, opcja fakturowania będzie ponownie aktywna, gdy tylko płatność wpłynie na konto OnlineFakturowanie.pl, w przypadku płatności kartą konto zostanie aktywowane w ciągu kilku minut.