Aspirujące kobiety-przedsiębiorcy mogą wzmocnić swoją pozycję dzięki najlepszym biznesom pobocznym, takim jak:
Pisanie i redakcja freelance – wykorzystanie platform takich jak Upwork do oferowania usług ghostwritingu;
Sklepy e-commerce – wykorzystujące Shopify dla produktów niszowych;
Wirtualna pomoc – skupiająca się na umiejętnościach takich jak zarządzanie kalendarzem na platformach takich jak Zirtual;
Korepetycje online – specjalizujące się w obszarach tematycznych za pośrednictwem VIPKid;
Zarządzanie mediami społecznościowymi – budowanie obecności marki za pośrednictwem tablicy freelancerów Hootsuite;
Projektowanie graficzne – prezentowanie prac na Behance;
Opieka nad zwierzętami i wyprowadzanie psów – używanie Rovera do zdobywania stałych klientów;
Fotografia – sprzedaż w serwisach stockowych;
Coaching zdrowia i odnowy biologicznej – poszerzanie wiedzy dzięki certyfikatom;
Rękodzieło DIY i wyroby handmade – wykorzystanie Etsy do sprzedaży unikalnych prac ręcznych.

Wskazówka
Specjalizuj się w konkretnym obszarze, aby się wyróżnić i przyciągnąć więcej klientów.
*Sukces tych biznesów pobocznych może się różnić w zależności od lokalizacji, zapotrzebowania w branży i indywidualnych umiejętności.