Korzystasz z OnlineFakturowanie.pl i zastanawiasz się, co stanie się z Twoim kontem, jeśli zdecydujesz się przestać korzystać z usługi? W tym artykule dowiesz się, jak dezaktywować lub ponownie aktywować konto, zrezygnować z subskrypcji e-maili albo całkowicie je usunąć.
Nie wybrałeś taryfy?
Jeśli po zakończeniu okresu próbnego nie wybrałeś żadnego planu, nie masz żadnych zobowiązań. Konto pozostaje nieaktywne i nie trzeba go usuwać. Podobnie, jeśli Twoja subskrypcja wygasła (na przykład po opłaceniu planu na rok) i nie zdecydujesz się kontynuować korzystania z OnlineFakturowanie.pl, wszystko zostaje jedynie wstrzymane. Nic nie płacisz i nie masz żadnych zobowiązań.
Jeśli utworzyłeś zamówienie na taryfę, które nie zostało jeszcze opłacone i chcesz je anulować, wystarczy przejść do sekcji Moje konto - Przedłuż taryfę, gdzie na dole strony znajdziesz opcję „Anuluj zamówienie”.
Chcesz wrócić? Konto łatwo przywrócisz
Jeśli zdecydujesz się wrócić, wystarczy się zalogować, wybrać taryfę, a po jej opłaceneniu konto zostanie ponownie w pełni aktywne z wszystkimi Twoimi wcześniejszymi danymi, fakturami i ustawieniami. Nie trzeba niczego ponownie konfigurować ani tworzyć od zera.
Anulowanie subskrypcji e-maili
Na końcu każdej wiadomości e-mail, którą od nas otrzymujesz, znajdziesz możliwość rezygnacji z subskrypcji. Wystarczy jedno kliknięcie, aby przestać otrzymywać nasze wiadomości.

Całkowite usunięcie konta? Napisz do nas 📩
Jeśli chcesz całkowicie usunąć swoje konto z systemu OnlineFakturowanie.pl, napisz do nas na adres e-mail: [email protected]. Trwale usuniemy konto wraz ze wszystkimi powiązanymi danymi.