Jak zmienić dane logowania w kontach na OnlineFakturowanie.pl?
Do zalogowania się na konto OnlineFakturowanie wykorzystywane są następujące dane:
1. Adres mailowy klienta podany podczas rejestracji.
2. Hasło, które zostało wysłane na e-mail klienta przy rejestracji.
Zmiana hasła
Użytkownik może w dowolnym momencie zmienić swoje hasło w sekcji "Ustawienia".
Jeśli hasło nie zostało zmienione, oryginalny unikalny kod, który został wysłany podczas rejestracji, jest nadal ważny. W przypadku, gdy użytkownik nie może go znaleźć (np. e-mail z kodem został usunięty), konieczne jest skorzystanie z opcji ponownego wysłania kodu / zapomnianego hasła.
Zmiana adresu mailowego Twojego konta
Ze względów bezpieczeństwa adres mailowy, na który zarejestrowany jest profil użytkownika, nie może być zmieniony bezpośrednio w interfejsie OnlineFakturowanie.pl. W razie potrzeby prośbę o zmianę adresu mailowego należy wysłać na adres: [email protected]